• NEWSROOM

Οι πραγματικοί influencers προτείνουν βιβλία


Πηγή εικόνας: www.insidehook.com
Η υγειονομική κρίση φαίνεται ότι αποδυνάμωσε σημαντικά την επιρροή των απανταχού «influencers». Όμως, στην εποχή της πανδημίας, οι άνθρωποι νιώθουν ακόμα περισσότερο την ανάγκη να συνδεθούν με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Με τη διαφορά ότι σήμερα αναζητούν έγκριτους επιστήμονες και τεχνοκράτες που μπορούν πραγματικά να μιλήσουν για το μέλλον μας. Ο Μπιλ Γκέιτς, ο Μπαράκ Ομπάμα και ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ είναι μόνο μερικά παραδείγματα.

Επί χρόνια, ο συνιδρυτής της Microsoft έγραφε σημειώσεις στα βιβλία που διάβαζε και έστελνε μέσω email τα αγαπημένα του σε φίλους και συνεργάτες, δημιουργώντας μια άτυπη λέσχη βιβλιου. Διαβάζει ένα με δύο βιβλία την εβδομάδα και περίπου πενήντα βιβλία τον χρόνο.


Από το 2012 μοιράζεται με τους αναγνώστες του μπλογκ του, Gates Notes, τη χειμερινή και την καλοκαιρινή λίστα με τα αγαπημένα του βιβλία. Και φυσικά αυτή αναδημοσιεύεται στα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά sites παγκοσμίως, γεγονός που δίνει τόση αναγνωρισιμότητα στα βιβλία, που γίνονται ανάρπαστα από τα ράφια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το βιβλίο «American Marriage», που έχει μπει ως προτεινόμενο στη λίστα των βιβλίων που διάβασαν το 2019 η Όπρα, ο Ομπάμα και ο Γκέιτς. Το βιβλίο έγινε best seller, μπήκε και στη λίστα των New York Times και κέρδισε τα περισσότερα εκδοτικά βραβεία την προηγούμενη χρονιά. Ο τίτλος έχει αγοραστεί από εκδοτικούς οίκους σε 22 χώρες και η συγγραφέας, Ταϊάρι Τζόουνς, έχει κερδίσει άπειρα χρήματα μέσα σε δύο χρόνια.


Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

2.png

follow us on Instagram @atheniantimes.gr

"Νέα άποψη σε Αθηναϊκούς καιρούς"
- ΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ -
Εικόνα1.png
LACREDI LOGO.png
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ -
  • Black Facebook Icon
  • Instagram
Εικόνα1.png
Εικόνα1.png